Oferta

Sprawd藕 w czym mog臋 Ci pom贸c

Strony internetowe

Dobrze przygotowana i rozbudowana strona internetowa to podstawa w internecie.

Sklepy internetowe

Rozbudowane modu艂y sklepowe jako narz臋dzia do zwi臋kszenia sprzeda偶y.

Pozycjonowanie

Wypromuj swoj膮 stron臋 poprzez pozycjonowanie w wynikach organicznych.

Kampanie internetowe

Skuteczna kampania internetowa jako skuteczna forma promowania Twojego produktu.

Optymalizacja

Rozbudowuj narz臋dzi i je optymizuj ca艂y czas aby by膰 konkurencyjny na rynku.

Administracja

Bezprzerwowy dost臋p do wszystkich narz臋dzi to standard w dzisiejszym 艣wiecie, dlatego potrzebna jest solidna administracja zasobami.

to wszystko sk艂ada si臋 na

Werze cyfrowej w drugiej po艂owie XX wieku, gdzie ponad 4 mld ludzi ma dost臋p do internetu, powsta艂 si臋 marketing 4.0, kt贸ry jest naturalnym przed艂u偶eniem dzia艂a艅 marketingu 3.0. Obecnie, rol膮 marketingowc贸w, jest poprowadzenie konsument贸w w ich podr贸偶y, od etapu rozbudzenia 艣wiadomo艣ci produktu, a偶 do komunikacji po zakupowej. Ewolucja technologiczna w pewnym momencie doprowadzi聽 do porzucenia marketingu tradycyjnego na rzecz marketingu cyfrowego. W dzisiejszym technicznie zaawansowanym 艣wiecie brakuje element贸w ludzkich i indywidualnych dzia艂a艅, kierowanych w kierunku konsumenta. Nale偶y zaznaczy膰, 偶e to w艂a艣nie dzi臋ki temu coraz wi臋cej firm decyduje si臋 na analiz臋 big data, aby personalizowa膰 swoje komunikaty w spos贸b automatyczny.

Najpopularniejszym modelem 艣cie偶ki zakupowej w internecie jest model pi臋ciu A, kt贸ry mo偶na zastosowa膰 do ka偶dej bran偶y. Dzi臋ki temu narz臋dziu jeste艣my w stanie por贸wna膰 r贸偶ne sektory, co przybli偶a nam ich charakter.

  • 1

    Aware

    艣wiadomo艣膰

  • 2

    Appeal

    atrakcyjno艣膰

  • 3

    Ask

    pytania

  • 4

    Act

    dzia艂ania

  • 5

    Advocate

    or臋downictwo

a teraz wyobra藕 sobie w swojej firmie

ZKM to koncepcja, dzi臋ki kt贸rej organizacja integruje i koordynuje jej r贸偶ne kana艂y komunikacji i celu dostarczania jasnego, sp贸jnego zwracaj膮cego uwag臋 komunikatu o organizacji i jej produktach.

by Philip Kotler

Podstawowymi celami komunikacji marketingowej s膮 m.in. wprowadzanie nowych produkt贸w na rynek, budowanie 艣wiadomo艣ci marki, zmiana nastawienia do marki, zmiana podej艣cia do marki czy budowanie i rozw贸j relacji, czyli tworzenie lojalno艣ci. Aby skutecznie prowadzi膰 komunikacj臋 marketingow膮 w firmie, warto wprowadzi膰 Zintegrowan膮 Komunikacj臋 Marketingow膮. ZKM w spos贸b zaplanowany, sp贸jny, oparty na sprz臋偶eniu zwrotnym pozwoli na osi膮gni臋cie zamierze艅 ustalonych w strategii marketingowej firmy.

Korzy艣ciami z modelu ZKM to przede wszystkim pe艂niejsze wykorzystanie potencja艂u r贸偶nych kana艂贸w komunikacji oraz zachowanie sp贸jno艣ci przekazu, co u艂atwia percepcj臋 marki. Jednym z podstawowych element贸w ZKM jest wprowadzenie promocji w modelu 4p (Promocja MIX), kt贸ry pozwoli na podzia艂 marketingu na mniejsze dzia艂y, co daje mo偶liwo艣膰 zwi臋kszenia efektywno艣ci ca艂ego dzia艂u.
  • 1

    Reklama

    p艂atna posta膰 bezosobowej prezentacji i promocji idei, d贸br oraz us艂ug przez daj膮cego si臋 zidentyfikowa膰 nadawc臋

  • 2

    Promocja sprzeda偶y

    kr贸tkoterminowe bod藕ce zach臋caj膮ce do zakupu d贸br i us艂ug

  • 3

    Sprzeda偶 osobista

    bezpo艣redni kontakt sprzedawcy z jednym lub kilkoma nabywcami, kt贸rego celem jest sprzeda偶.

  • 4

    Public relations

    budowanie dobrych relacji z grupami mog膮cymi mie膰 wp艂yw na funkcjonowanie przedsi臋biorstwa przez uzyskiwanie przychylnych opinii, Tworzenie korzystnego wizerunku firmy oraz odpowiednie reagowanie na niekorzystne informacje - zrozumienie i zaufanie.

zanim do mnie napiszesz
Czym Twoja firma r贸偶ni si臋 od konkurencji?

Znajd藕 miejsca w swojej ofercie, kt贸re b臋d膮 unikalne na tle konkurencji oraz takie, kt贸re b臋d膮 przemawia艂y za tym, 偶e to w艂a艣nie Twoj膮 ofert臋 klient powinien wybra膰.

Czego potrzebuje Twoja firma?

Znasz swoj膮 firm臋 najlepiej, wiesz gdzie, znajduj膮 si臋 s艂abe i mocne strony, dlatego zastan贸w si臋, czego potrzebujesz i gdzie widzisz nowe mo偶liwo艣ci do promocji.

Jaka jest charakterystyka Twoich interesariuszy?

Interesariuszami jest ka偶dy, kto ma styczno艣膰 z Twoj膮 firm膮, mo偶e to by膰 dostawca, podwykonawca, inwestor czy klient. Warto podzieli膰 sobie ich na kategorie oraz maksymalnie opisa膰 te kategorie. Im bardziej opisany interesariusz tym 艂atwiej b臋dzie trafi膰 do niego z przekazem.

Jakie wyniki b臋d膮 Ci臋 satysfakcjonowa艂y?

Sp贸jrz na swoje dotychczasowe raporty dotycz膮ce Twojej dzia艂alno艣ci w internecie, to mog膮 by膰 raporty z Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads czy z innych system贸w generuj膮cych dane statystyczne. Na ich podstawie postaraj si臋 wyznaczy膰 cel, do kt贸rego b臋dziesz chcia艂 d膮偶y膰. Pami臋taj, 偶e cel musi by膰 realny do zdobycia.

Jakim archetypem marki chcia艂by艣 by膰?

Jak chcia艂by艣, aby Ci臋 postrzegali w internecie? W zale偶no艣ci od wybranego archetypu odpowiednio formu艂uje si臋 komunikaty na zewn膮trz. Archetyp贸w jest mn贸stwo, najpopularniejszymi m.in. s膮 kolega z s膮siedztwa, wujek "dobra rada", czy profesjonalista.

elastyczna forma

D艂ugo si臋 zastanawia艂em jaki model biznesowy b臋dzie najkorzystniejszy dla ka偶dej ze stron. Wynikiem moich przemy艣le艅 jest model godzinowy. Daje on mo偶liwo艣膰 bie偶膮cego monitorowania post臋pu prac, a przede wszystkim maksymalnej optymalizacji koszt贸w. P艂acisz za czas, kt贸ry po艣wi臋cili艣my nad Twoim projektem, co przek艂ada si臋 na oszcz臋dno艣ci.

Na pocz膮tku wsp贸艂pracy otrzymujesz dost臋p do miejsca, gdzie b臋dzie znajdowa膰 si臋 lista wszystkich wykonanych prac w Twoim projekcie. Taki raport b臋dzie dost臋pny dla Ciebie przez ca艂y okres trwania projektu. W raporcie poza zadaniami b臋dzie okre艣lony czas, kt贸ry w zale偶no艣ci od wybranego pakietu b臋dzie przeliczony na finalny koszt ca艂ego projektu. Poni偶ej znajdziesz przyk艂ad takiego raportu.

Biznes Small

Pakiet zawiera 20 godzin.

PLN 70/godz.
  • Marketing
  • Grafika
  • Copyrighting
  • Programowanie
  • Ka偶da kolejna godzina 60z艂

Biznes Max

Pakiet zawiera 80 godzin.

PLN 50/godz.
  • Marketing
  • Grafika
  • Copyrighting
  • Programowanie
  • Ka偶da kolejna godzina 40z艂
  • Solid Security
  • Audyt Legis
  • Nowy 艢wiat Muzyki
  • Santina
  • Much & More Business Group
  • Nowak & Partners Legal Group
  • Droga Do
  • WBT IT